Table of Contents
Wanneer u een traffic generator wilt gebruiken om uw SEO-prestaties te verbeteren, hebben veel providers aanbiedingen die op elkaar lijken, maar die bij nader inzien heel anders zijn. SearchSEO en SparkTraffic zijn twee zeer verschillende verkeersbots op de markt die aan verschillende verwachtingen voldoen. SparkTraffic is een verkeersbot die nep websiteverkeer genereert waarvan het enige doel is om de Google Analytics-resultaten van zijn klanten te vervalsen, wat een schadelijk effect kan hebben op websites (zoals negatieve SEO). SearchSEO is een echte websiteverkeersbot die echte bezoeken genereert om SEO te verbeteren door middel van organisch zoekverkeer van SERP's (Google CTR-bot).
SearchSEO is een organische klikgenerator die echte zoekopdrachten uitvoert van Google-zoekmachines die de CTR van zoekwoorden verhogen. SearchSEO is geen verkeersbot, het is een Google-botgenerator voor organisch verkeer, ook wel CTR Bot genoemd, die organisch zoekverkeer genereert met behulp van echte IP's van zijn thuisnetwerk om de SEO van zijn klanten te verbeteren. De meeste SEO-bureaus gebruiken SearchSEO vanwege zijn prestaties als SEO-tool.
Door uw website te doorzoeken vanuit Google-zoekresultaten van uw zoekwoorden met behulp van echte IP's van ons thuisnetwerk, verhoogt de CTR van uw zoekwoorden. U kunt uw CTR volgen via de Search Console-tool. CTR is de 2# SEO-factor ( zie onze case study ).
SearchSEO typt uw trefwoorden in de zoekbalk, doorzoekt uw website via de resultatenpagina's, vindt uw website en voert een willekeurig menselijk gedragsbezoek uit met behulp van echte residentiële IP's.
Het organische zoekverkeer dat door SearchSEO wordt gegenereerd, is afkomstig van echte IP-adressen die zijn verbonden met ISP's. Dit betekent dat we echte organische bezoeken aan uw website genereren die worden geregistreerd door de beste analysetools zoals Google Search Console, of Similarweb...
Bij SearchSEO hebben we enkele miljoenen residentiële IP's waarmee we bezoeken uit meer dan 150 landen kunnen leveren . Hierdoor kunt u uw positie in een gerichte zoekmachine verbeteren. Als u bijvoorbeeld Spaanse klikken kiest, worden alle zoekopdrachten gedaan vanaf https://google.es!
De prijzen die SearchSEO rekent zijn zeer aantrekkelijk voor de SEO-bijdragen die dit met zich meebrengt. Meer dan 1200 SEO-bureaus gebruiken SearchSEO als aanvulling op hun SEO-strategie. Residentiële IP's zorgen voor indrukwekkende resultaten voor bureaus en hun klanten. Alle gebruikers kunnen binnen enkele weken SEO-resultaten verwachten
SparkTraffic is een verkeersbot die verkeer van meerdere bronnen simuleert: sociaal, verwijzend, organisch en direct. Door gratis proxylijsten te gebruiken, zijn de gegenereerde bezoeken alleen bedoeld om de analyses van zijn gebruikers te vervalsen zonder enige SEO-waarden. De bezoeken worden alleen bijgehouden in Google Analytics, niet in de SearchConsole. Verkeersbots zoals SparkTraffic zijn verkeersbots van de oude generatie en zijn niet langer actueel.
SparkTraffic gebruikt de spoofing-methode. Met deze methode kan het verkeer van elke bron genereren, zelfs als er niet vanuit die bron naar uw website wordt verwezen. Het vervalsen van URL's en het gebruik van gratis proxy's is funest voor de SEO van uw website. De enige voordelen zijn het vervalsen van uw analyses.
SparkTraffic zoekt niet naar uw website vanuit de zoekresultaten. Het verkeer is nep en heeft geen SEO-impact. Verwacht geen posities te winnen met een verkeersbotgenerator als SparkTraffic.
Omdat Spark Traffic verkeer genereert door de bron te vervalsen, is het verkeer gemakkelijk te detecteren door het Google-algoritme en wordt het niet geregistreerd in de Google Search Console. Dit kan uw website benadelen en ervoor zorgen dat u posities in SERP's verliest
SparkTraffic heeft zeer weinig echte locaties beschikbaar. Deze verkeersbot gebruikt een systeem om de locatie van zijn IP's van Google te vervalsen. Dit betekent dat je Amerikaans verkeer zou kunnen bestellen, maar dat het verkeer eigenlijk afkomstig is van Mexicaanse gratis proxy's.
De prijzen van SparkTraffic zijn zeer aantrekkelijk voor nieuwkomers in het verkeer die niet bekend zijn met de negatieve SEO-effecten van een low-end verkeersbot. Desalniettemin biedt SparkTraffic-prijzen verkeer van lage kwaliteit door het gebruik van gratis proxylijsten die rampzalige gevolgen hebben voor websites.
Tot slot: zonder een hoge link autoriteit zal een website meestal moeilijker hoog ranken, zeker bij veel concurrentie (Hoger in Google Met Jouw Website? (CTR verhogen)). Link acquisitie plan We schrijven een linkbuilding plan voor elke bedrijf op maat en gaan aan de slag om relevante externe backlinks van hoge kwaliteit aan te trekken. We onderzoeken welke linkbuilding technieken de grootste kans op succes hebben voor de firma in kwestie.
Meting en Rapportering van SEOZeker in zoekoptimalisatie geldt het motto ‘Meten is weten’ en ‘Kan je het meten, dan kan je het verbeteren’. Met andere woorden: elke professionele SEO-er zal de impact van zijn werk willen meten, opvolgen en bijsturen. Dit is immers cruciaal voor online succes en om klanten tevreden te houden. Click Through Rate / CTR berekenen.
Surfgedrag op site, Eens internetgebruikers je website (organisch) gevonden hebben, wil je natuurlijk weten hoe ze zich erop gedragen. Volgende KPI’s zijn onder andere daarom interessant om te meten en op te volgen over tijd:SEO Tools om te meten, Gelukkig zijn er veel tools beschikbaar om de gezondheid van je SEO te meten, op te volgen en bij te sturen - Hoe is de term Click Through Rate ontstaan?.
Parallel daarmee lijsten we de belangrijkste SEO-werkpunten op in functie van prioriteit & impact. We trachten maximaal met onze klanten te communiceren en overlopen de voortgang wekelijks. We staan bijvoorbeeld stil bij SEO performance aspecten als: Wat hebben we precies gedaan? Waar ging meeste tijd naar toe? Wat had de grootste bedrijfsimpact? Welke zoekopdrachten en landingspagina’s hadden de beste performance? Wat werkte en wat niet? Waarom werkte dit wel of niet? Zijn de doelen van de verschillende stakeholders bereikt?6 - Click Through Rate verhogen met deze tips.
Google tracht voor elke webpagina na te gaan in welke die EAT is. 6.1 (Hoe mee verkeer genereren). Expertise, Elke URL op het internet is in principe gemaakt met een bepaald doel. Hier wordt door de zoekmachine een inschatting gemaakt over het expertiseniveau van de auteur. Alleen schrijven over een bepaald onderwerp is niet voldoende om er ook hoog voor te ranken.
Dit betekent dat je juist die zoekwoorden hanteert waarop gebruikers op googelen. Met een zoekwoordenonderzoek leer je die kennen. Verder is het van belang dat je de zoekintentie ook begrijpt. Een website kan haar expertise tonen door onder andere onderstaande vragen ten gronde te beantwoorden: geeft de content een volledige beschrijving van het topic? is de pagina zodanig geschreven dat je zou delen met een vriend of zou bookmarken? bevat de tekst geen gemakkelijk te controleren fouten? staan er niet te veel spellingsfouten in? schept de content een meerwaarde in vergelijking met andere gelijkaardige webpagina’s?6.
Autoriteit, Alleen expert zijn over een bepaalde topics is niet voldoende (Waarom is het belangrijk om de CTR te verhogen?). Op het moment dat andere experts verwijzen naar jouw content of naam, dan ben je niet alleen een expert, maar ook een autoriteit. Signalen voor Google zijn hiervoor externe links van andere relevante sites met hoge domain authority. Een eigen Wikipedia-pagina helpt hierbij ook.
Trust, Tot slot de T van Trust (Hoe makkelijker te vinden op Google?). Echte, bewezen signalen van vertrouwen is de 3de factor voor EAT. Enkele voorbeelden waarmee een website vertrouwen (of juist niet) kan uitstralen: externe reviews van andere experts, referenties van andere peers, verwijzingen van nieuwssites de ‘over ons’ pagina is niet belangrijk: het moet meteen duidelijk zijn wie verantwoordelijk is voor de website comments in blogposts worden als spam beschouwd als ze niet bedoeld zijn de lezer te helpen, maar om reclame te maken of om linkbuilding redenen.
7 veel gestelde vragen over zoekmachineoptimalisatie, Als SEO bureau krijgen we veel interessante vragen van klanten. SearchSEO: Web traffic generator voor CTR manipulatie. (CTR verhogen). We hebben de 6 meest gestelde vragen eens op een rijtje gezet. 7.1. Met hoeveel % gaan mijn bezoekersaantallen stijgen?“Als we zouden samenwerken met jullie online marketing bureau, hoe snel en moet hoeveel procent gaan mijn huidige gebruikers dan omhoog?”Eén van de populairste zoekmachine optimalisatie vragen - Zo is je CTR verhogen een fluitje van een cent.
Er zijn zoveel variabelen in het spel dat een exact antwoord eigenlijk onmogelijk is. Maar het is wel een terechte bezorgdheid. Hoe makkelijker te vinden op Google?. Iedereen wil rendement (in de vorm van meer bezoekers, meer contactaanvragen, hogere conversies, meer omzet,…) wil zien op het geïnvesteerde Search Engine Optimization-budget. Het blijft hoe dan ook wel een goede oefening om organische traffic te voorspellen.
In dit geval zou het bezoekersaantal toch binnen 6 maanden 20% à 40% mogen stijgen. 7.2. Waarom is zoekmachine optimalisatie belangrijk voor mijn firma ? Wanneer we deze zoekmachineoptimalisatievraag krijgen van potentiële klanten, wijzen we hen op het enorme belang van zoekmachines en Google in het bijzonder. De meeste prospects vinden hun bedrijf online, of ze nu keukens, sportartikelen of huizen verkopen.
Zelfs als je SEO uitbesteedt, spaar je erg veel geld uit op lange termijn. Bovendien ga jij niet naar de prospect, maar komt de prospect naar jou (in tegenstelling tot de zogenaamde interruption marketing). Dit maakt organische searches veel interessanter dan andere trafficbronnen. 7.3. Wat is CTR? Hoe kan je de CTR verbeteren?. Geven jullie een garantie ? Eveneens één van de terechte vragen.
Table of Contents
Latest Posts
Fysieke Beveiliging
Cv Beveiliging
Beveiliging Schiphol Salaris
All Categories
Navigation
Latest Posts
Fysieke Beveiliging
Cv Beveiliging
Beveiliging Schiphol Salaris